wtorek, 1 grudnia 2015

PAŹDZIERNIKOWE i LISTOPADOWE PODSUMOWANIE

Witam Was serdecznie po długiej przerwie. Ostatnimi miesiącami z blogowaniem nie jest najlepiej. Niestety, przyszedł czas aby poważnie zastanowić się nad bytnością w blogosferze. Będzie to dla mnie trudna decyzja, ale trzeba będzie ją w najbliższym czasie podjąć.
Jak na razie przychodzę do Was z podsumowaniem czytelniczym z ostatnich dwóch miesięcy. 

 Tak oto prezentuje się ...

PAŹDZIERNIK:

Terry Pratchett "Równoumagicznienie" - Ocena 9/10

Dean Koontz "Wizja" - Ocena 8/10

Charlaine Harris "Grób z niespodzianką" - Ocena 7/10

Charlaine Harris "Lodowaty grób" - Ocena 8/10

Stephen King "Colorado Kid" - Ocena 6/10

Charlaine Harris "Grobowa Tajemnica" - Ocena 8/10

Chattam Maxime "Entropia" Ocena 9/10

Dean Koontz "Interludium Odda" - Ocena 6/10

Terry Pratchett "Trzy wiedźmy" - Ocena 10/10

Udało mi się przeczytać 9 książek, co daje 2 657 stron.
Najlepsza książka miesiąca: "Trzy wiedźmy"
Najgorsza książka: "Interludium Odda"

Przez jakiś czas dopadła mnie niemoc jeśli chodzi o czytanie i październik był dla mnie bardzo słabym miesiącem. Wielokrotnie zasypiałam przy lekturze albo nie miałam ochoty na czytanie. Ale udało mi się przynajmniej obejrzeć wszystkie części "Powrotu do przyszłości", które uwielbiam. Co jakiś czas organizuję sobie maraton z tymi filmami. 


I w końcu przyszedł...

LISTOPAD:

Rick Yancey "Badacz potworów" - Ocena 8/10

Pala Hawkins "Dziewczyna w pociągu" - Ocena 8/10

Jordan Belfort "Polowanie na Wilka z Wall Street" - Ocena 10/10

Johnathan Lee "Joy" - Ocena 4/10

Stephen King "Bazar złych snów" - Ocena 10/10.

John Grisham "Ominąć święta" - Ocena 7/10

Umberto Eco "O bibliotece" - Ocena 1/10

Michelle Hodkin "Mara Dyer. Zemsta" - Ocena 7/10

Zbigniew Masternak "Nędzole" - Ocena 3/10

Hans Koppel "Ona już nie wróci" - Ocena 5/10

Alfred Hitchcock "Tajemnica kurczącego się domu" - Ocena 4/10

Udało mi się przeczytać  11 książek, co daje 3 553 stron.
Najlepsza książka miesiąca: "Polowanie na Wilka z Wall Street" i "Bazar złych snów"
Najgorsza książka: "O bibliotece"

Na początku miesiąca nie miałam zbytnio czasu na czytanie, do tego nie przeszła mi niechęć czytelnicza, ale gdzieś w ostatnim tygodniu miesiąca, stwierdziłam, że muszę wygospodarować czas na czytanie. I takim to sposobem wsiąkłam, zaczęłam od nowa interesować się książkami na półce, nie tylko nowościami, ale też tymi, które czekają już dłuższy czas na przeczytanie. Wróciła ochota na, więc muszę lepiej organizować sobie czas, abym w grudniu mogła cieszyć się szalonym zaczytaniem.


Jak już pisałam ostatnio nie udzielam się zbytnio na blogu, ale jeśli jesteście ciekawi co aktualnie czytam, lub też jakie książki udało mi się kupić, zapraszam na moje konto na instagramie <tutaj>

A Wam co udało się przeczytać w ostatnim czasie?
Życzę Wam zaczytanego grudnia:)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję listopada i października! Powodzenia w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Lodowaty grób" i niestety niezbyt mi się podobał :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik, gratuluję! Ja Tobie również życzę zaczytanego grudnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyniki. No i widzę, że nie tylko mi nie przypadł Umberto Eco :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że ochota wróciła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane te miesiące. Same straszne książki jak ty dajesz radę je czytać? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pratchett ja nie potrafie sie do niego rpzekonac ale...musze w koncu sprobowac kiedys na nowo go poznac

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu przeczytanych książek :)
    Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zaczytanie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty chyba oszalałaś! Tyle książek! Jak ty to robisz, że potrafisz tyle przeczytać? :)

    Chciałabym Cię również zaprosić do wyzwania czytelniczego Czytam Young Adult na rok 2016, który organizuję. Jeśli lubisz tego typu książki to serdecznie Cię zapraszam! Nie ma określonej liczby książek i sama wybierasz tytuły! Więcej szczegółów tutaj:http://pizama-w-koty.blogspot.com/2015/12/czytam-young-adult.html

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Co jest z tym Kingiem? Tak się nim wszyscy zachwycają, a tu jakoś słabo "Colorado Kid" na 6/10. Ostatnio czytałam "Komórkę" i też jakoś bez szału. Jak na brak czasu to i tak dużo przeczytanych książek :) Proponuję pozostać w blogosferze. Nawet przy małej częstotliwości działam i tak będzie okej :) są w końcu czytelnicy.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń